FAQ

Wat zijn de openingstijden van de Beach Beds Locaties?

Dit is verschillend per locatie en wordt aangegeven bij het reserveren en op de locatiepagina van het paviljoen.

 

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Ja, zeker. Als je een mail stuurt, kunnen we jouw reservering aanpassen. 

 

Krijg ik een bewijs van mijn reservering?

Ja! Zodra je hebt gereserveerd, ontvang je binnen een paar minuten een bevestiging per mail.

 

Ik heb geen reserveringsbevestiging gehad. Wat moet ik doen?

Heb je jouw spambox gecheckt? Dit komt eigenlijk nooit voor, maar je kunt ons natuurlijk mailen of bellen als de bevestigingsmail echt spoorloos is. 

 

Hoe lang van tevoren kan ik reserveren?

Dit is afhankelijk van het weer.

 

Ik heb een reservering geplaatst voor het verkeerde strand. Wat nu?

Dan kun je ons bellen of mailen. Wij regelen zo snel mogelijk een plek op het juiste strand voor je.

 

Ik kom te laat voor mijn reservering. Wat nu?

Als je ons even belt, houden we je spot langer vast. 

 

Kan ik op het strand een extra strandbed reserveren?

Dat kan altijd. Je kunt altijd spontaan langskomen of een extra bed reserveren. 

 

Wat zijn de kosten voor een set met bedden en een parasol?

De kosten verschillen per locatie en vind je in het reserveringssysteem. 

 

Hoe kan ik mijn reservering betalen?

Je betaalt direct nadat je jouw bedje hebt gereserveerd via [betaalmogelijkheden]. Uiteraard kun je als niet hebt gereserveerd op het strand met pin jouw bedje betalen. 

 

Krijg ik mijn geld terug als het regent?

Niks is zo onvoorspelbaar als het weer in Nederland. Met slecht weer zijn wij niet geopend. Uiteraard krijg je dan jouw geld terug.

 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Dan kun je natuurlijk altijd mailen naar info@beadsbeds.nl of bellen naar 06 1497 7383. Misschien staat het antwoord op je vraag tussen onze veelgestelde vragen.